VOGUE
Vogues visjon er å være det foretrukne trikotasjemerket i Nord-Europa. Vogue tilbyr luksusbiter for hverdagen. Vogue søker å inspirere en moderne, kvalitetsbevisst og selvsikker kvinne, som setter pris på utmerket kvalitet og mer bærekraftige valg.
Vogues historie starter fra Sverige, da merket ble etablert i 1934 av en sokkeprodusent Malmö Strumpfabrik. Helt fra begynnelsen var visjonen å bygge et førsteklasses merke: et som tilbyr hverdagsluksus for moderne kvinner.
Fra den aller første kolleksjonen ble utsøkte materialer hjertet i Vogues produkter. Det ble ikke spart på fin silke og ull, noe som gjorde at kolleksjonen ble en umiddelbar suksess. Høykvalitetsproduktene ekspanderte raskt i Sverige, og i løpet av få år fant Vogue-produktene veien til andre nordiske land også. Siden den gang har Vogue fortsatt å ekspandere internasjonalt. På 1980-tallet ble merket kjøpt opp av et finsk selskap, og i 2005 ble Vogue en del av Nanso Group: et finsk merkevarehus.
Gjennom historien har Vogue vært tro mot merkevare-etosen. Den konstante jakten på materialer av høy kvalitet fortsetter i dag, med et nøye fokus på bærekraft, komfort og upåklagelig passform. Sammen med disse og merkets lange håndverksarv, fortsetter Vogue å tilby hverdagsluksus for de moderne kvinnene.
11 products
11 products